Results 1 to 3 of 3

Thread: Nak Kurus? Nona Roguy kan ada.......??

  1. #1
    Junior Member
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    1
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Default Nak Kurus? Nona Roguy kan ada.......??

    Salam,

    Nak kurus tak? Senang ajer... gunakan produk Nona Roguy. Ia memang berkesan! Bagaimana ia berkesan? Ia membongkar segala macam toksik, racun dll yang melekat di dinding usus kita... Tu lah yang menyebabkan kita selalu sakit, makan ubat pun kurang berkesan, nak kurus pun susah... , dan yang paling menakutkan, ia akan jadi penyakit lain apabila toksik dan racun tu dah bertimbun dalam usus kita!

    Oleh itu, marilah kawan2 sekalian, sama2 fikirkan kesihatn kita... yakinlah dengan Nona Roguy!


    Soalan :

    Mengapa tersangat penting disyorkan pengamalan rangkaian herba pembersih dalaman ?

    Kami (Nona Roguy) percaya keunggulan pembersihan dalaman sistem organ dalaman tubuh merupakan langkah pertama ke arah pemastian pemeliharaan kesihatan tubuh yang sihat. Pengamalan rangkaian herba pembersihan dalaman juga memperlengkapkan proses pemeliharaan tahap kesihatan tubuh seseorang dimana ia bukan sahaja akan dapat membantu menghapuskan kekotoran dalaman, mengeliminasikan impuriti atau kotoran yang menimbun dan yang lama terhimpun di sepanjang trek penghadaman dan organ usus malah ia membantu membersih serta menyucikan darah dalaman organ tubuh, membantu menguatkan kembali kelemahan tubuh dan membantu memelihara daya pertahanan dan mempertingkatkan lagi kekuatan sistem immun dari invasi organisma mikro, keracunan dan pencemaran alam sekitar.

    Sekiranya kotoran tidak dihapus/buangkan dan berterusan dibiarkan menimbun di dalam tubuh.

    "Bakteria akan mula membiak dan mengundang kemunculan penyakit"
    Last edited by rossa47; 11-18-2008 at 12:57 PM.

  2. #2
    Junior Member
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    KL
    Posts
    3
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Cool

    yer..mmg nonaroguy ni bagus..jadik tk payah susah hati nak diet lebih2..kita boleh makan apa yg kita suka sbb ada nona roguy untuk membantu kita membuang toksik dan lemak...

  3. #3
    Member
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    36
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Talking

    herbalife is the best ..


    *Carol*
    Recommended Herbalife Independant Distributor
    Contact No. : 017-506 7115

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •