Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 10 of 27

Thread: Tempahan secara borong - baju melayu dan baju kurung

  1. #1
    Member
    Join Date
    Jun 2009
    Location
    JB
    Posts
    77
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Default Tempahan secara borong - baju melayu dan baju kurung

    Kami menerima tempahan secara BORONG SAHAJA khas bagi peniaga untuk jualan musim perayaan 2010.

    1) BAJU MELAYU (LELAKI)
    -Jenis kain : pearl skin
    -Saiz : S/M/L/XL
    -Pelbagai warna
    -Design : Cekak Musang dan Teluk Belanga


    2) BAJU KURUNG (WANITA)
    - Pelbagai jenis kain
    - Saiz : SS/S/M/L/XL
    - Pelbagai warna
    - Design standard baju kurung

    Jaminan kualiti produk adalah baik kerana kami menggunakan khidmat tukang jahit tempatan yang terlatih dan mahir.

    Tempahan awal amat dialu-alukan untuk mengelak masalah kelewatan.

    Pihak kami juga tidak akan menerima tempahan lagi JIKA tempahan melebihi kapasiti pengeluaran kami.

    Kami hanya menerima tempahan borong dari peniaga dan harga adalah khas untuk peniaga sahaja.
    Bagi tempahan individu sila rujuk ke tukang jahit berdekatan.

    Peniaga yang berminat bolehlah PM kami secepat mungkin untuk perbincangan lanjut.

    PESANAN INI DITAJA OLEH :
    JF COLLECTION ENTERPRISE
    USAHA SAMA TEKSTIL

    Pembekal tudung,kain dan pakaian


    Wassalam…
    Last edited by Pok Nik; 02-10-2010 at 12:29 PM.

  2. #2
    Member
    Join Date
    Jun 2009
    Location
    JB
    Posts
    77
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Default

    untuk makluman, tempoh tempahan adalah terhad sehingga pertengahan Julai sahaja terutama untuk kuantiti banyak..

    ini untuk mengelakkan masalah kelewatan...dan juga untuk menjamin kualiti produk...

    walau apepun, semua boleh dibincang...

    wassalam...

  3. #3
    Junior Member
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    26
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Default

    hahaha raya bln 9 moh2 wat bju raye

  4. #4
    Member
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    58
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Default

    poknik...brapa moddal permulaan utk jahit baju ni?

  5. #5
    Member
    Join Date
    Jun 2009
    Location
    JB
    Posts
    77
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Default

    Quote Originally Posted by kiutcomel View Post
    poknik...brapa moddal permulaan utk jahit baju ni?
    kiutcomel modalkan utk bj siap...terus boleh jual...
    tak perlu pening2 nk cr tkg jahit dgn harap dpt upah MURAH...

    kalau bj melayu upah minima pun RM60 sepasang..
    tp ini brg siap tak sampai harge tu..

  6. #6
    Member
    Join Date
    May 2009
    Posts
    40
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Default

    salam poknik...boleh tolong emelkan harga dan moq ke azreena.protection@gmail.com

  7. #7
    Member
    Join Date
    Jun 2009
    Location
    JB
    Posts
    77
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Default

    Quote Originally Posted by Izzuddin View Post
    salam poknik...boleh tolong emelkan harga dan moq ke azreena.protection@gmail.com
    dah email...

  8. #8
    Senior Member
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    318
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Default

    Quote Originally Posted by Pok Nik View Post
    dah email...
    email pada saya juga...azreen@paradigmexcel.com

  9. #9
    Member
    Join Date
    Jun 2009
    Location
    JB
    Posts
    77
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Default

    Quote Originally Posted by eastchapharel View Post
    email pada saya juga...azreen@paradigmexcel.com
    sis , meh le dtg kedai...dekat je..kat danga bay ni..
    dtg mlm ok jgk, before 10pm..

  10. #10
    Junior Member
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    18
    Thanks
    0
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    Default

    rasa mcm nak dekat raya pulak

Page 1 of 3 123 LastLast

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •